یکشنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۳
Home سپاه نفوذ روسیه در ارکان حکومت ایران؛ ایران زخمی و اسیر روسیه
سپاهنواساس ها

نفوذ روسیه در ارکان حکومت ایران؛ ایران زخمی و اسیر روسیه

نفوذ روسیه در ارکان حکومت ایران وابسنگی
نوکری روسیه و چین نوکری
سپاه روسی سرداران مردور
سپاه روسی

سپاه هسته سحت قدرت روسیه

سپاه بازوی نظامی روس ها برای شرارت در جهان

حضور پررنگ مستشاران نظامی روسی

 

مستشاران روسی از دهه هفتاد حضوری پررنگ در تحقیقات نظامی ایران داشته اند. برنامه هسته ای ایران که نظامی بودنش مثل روز روشن است با ریخت و پاشها . کارشکنیهای بسیار کارشناسان روسی همراه شد. شاهدان عینی همواره از کارشکنی مستشاران روسی در این پروژه ها سخن می گفتند و بسیاری از متخصصان ایرانی حتی اجازه مشاهده بسیاری از برنامه های روسها را نداشتند که خدای ناکرده دکّان خامنه ای و روسها تخته شود!

نکته جالب این است که این حضور مشتشاران روسی تنها نظامی بوده است و در اقتصاد ایران نه اثری از صنایع روس است و نه می توان ردّ پای علم و صنعت ایشان را در کشاورزی و صنایع ایران یافت! کارخانه های فرسوده و کشاورزی باقیمانده در ایران هنوز مدیون متخصصان غربی و اسرائیلی است که سالها پیش در دوران پهلوی خدمات بسیار به ایران انجام داده اند؛ اما روسیه؟ نخیر! هرچه بگردیم اثری کمتر از روسیه در صنایع و کشاورزی ایران می یابیم!

برنامه های موشکی ، هسته ای و دیگر برنامه های نظامی ایران راه بجایی نخواهد برد ،چون اصولاً سیاست روسها پنهان نمودن فن آوریهایشان بوده است و تلاش ایران در وارد نمودن فن آوری از روسیه همواره بی نتیجه بوده است. تا جاییکه حتی برای پرواز هواپیماهای میگ ۲۹ خریداری شده از خلبان روسی استفده نموده اند و خلبانان نیروی هوایی ایران هنوز با هواپیماهای دوران شاه می پرند و کمتر خلبان ایرانی توانایی پرواز هواپیماهای روسی را دارد. همچنین بیشتر تاسیسات مدیریتی نیروگاه بوشهر همچنان در اختیار روسهاست. زیر دریایی دست دوم روسیه هم اگر هنوز قادر به شنا در خلیج فارس باشد تنها وسیله مستشاران روسی کنترل می شود و نه ایران. ایران بدبخت میلیاردها دلار را بابت این تجهیزات بیهوده هدر داده و هنوز هم کنترل آنها در دست روسیه است

 

 

 

 

پنهان کردن اسرار خامنه ای

بنا به گزارش بسیاری از شاهدان ، بیت خامنه ای که در واقع دولت اصلی ایران است و سیاستهای اصلی رژیم اسلامی از آن بیرون می آید، اسرار بسیار نهفته در خود دارد. شخصیت خامنه ای به گونه ای از سوی نزدیکانش تعریف شده است که مشابه همگی دیکتاتورهای خونخوار است. خامنه ای همواره از اینکه اسرارش فاش شوند و مردم بفهمند که چه خیانتهایی انجام داده و می دهد واهمه دارد. بارها در جمعهای خصوصی از خامنه ای این جمله شنیده شده است که :” مردم مطلع نشوند”. این جمله کلید اصلی ۲۸ سال حمکرانی خامنه ای و خانواده اش در ایران است.

چندی پیش بود که یک گزارش به زبان روسی درباره دانشگاه پاتریس لومومبا جنجال آفرین شد . در این گزارش ، دانشگاه پاتریس لومومبا بعنوان مهد پرورش رهبران مختلف جهان معرفی گشت که نام علی خامنه ای و محمود عباس هم در این لیست شوم بود. این جنجال  البته باسکوت جهان غرب چندان پایدار نماند و به بیراهه کشیده شد. اما هیچ کس نتوانست حضور خامنه ای در دهه چهل  بعنوان دانشجوی این دانشگاه را نفی نماید و مطابق اسناد، در بهبوهه ی جنگ سرد این آخوند یک لا قبا بدنبال یافتن همراهانی و ساختن آینده ای برای خود با پذیرش نوکری روسیه بوده است. مشت نمونه خربار است و در کل دوران خلافت خامنه ای ، روسیه ایران را به حیات خلوت خود تبدیل نمود و میلیاردها دلار از سفره مردم ایران ربود. برنامه های بی ارزش هسته ای ایران که با خرید تجهیزات ناکارآمد همجوشی هسته ای و زیر دریاییهای دست دوم آغاز گشت ، بهانه خوبی بود تا دانشمندان بیکار در صنعت ورشکسته روسیه جانی تازه بگیرند.

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی پست تلگرامی

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی پست تلگرامی

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی پست تلگرامی

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی پست تلگرامی

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی پست تلگرامی

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی پست تلگرامی

سازمان ۲۱ آذر‌ – موج‌ ضد روسی

Related Articles

آیا روسیه بانی و باعث فلاکت ایرانیان و نزول به قعر جدول رفاه کشورهای دنیا است؟

گفته می‌شود شاخص فلاکت در ۲۰ استان ایران از میانگین کشوری فراتر...