یکشنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۳
Home تحلیلی ایران تجزیه شدنی نیست
تحلیلی

ایران تجزیه شدنی نیست

رضا شاه دوم و پادشاهی خواهان و میهن پرستان، آرزوی تجزیه ایران را تا ابد به دل بدخواهان و دشمنان خواهند گذاشت

رضا شاه دوم

اگر دستانم را قطع کنند هرگز سند جدایی آذربایجان را امضا نخواهم کرد.

 محمدرضا شاه پهلوی

Tweet

تجزیه طلبان و مرتجعان روس برای تجزیه ایران پشت شعار زن زندگی آزادی سنگر گرفته اند.

میهن پرستان ایران با تجربه خونبار و ویرانگر ۴۳ ساله ارتجاع غالب سیاه و حکومت دینی و شیعه و ارتجاع مغلوب سرخ، بسوی آزادی گام برمی‌دارند و با تکیه بر رهبری پادشاهی فرهیخته، توانا و شایسته از خاندان پهلوی ، رضاشاه دوم و در تلاشی برای ایجاد اتحادی بزرگ در میان ملی گرایان هستند؛ همان تجربه ای که در انقلاب مشروطیت افتاد. برای عبور از جمهوری اسلامی هرگز به دام حکومت های مذکر فرقه ای و قومی و تقسیم مناصب بدوی و قبیله ای و مذهبی نخواهیم افتاد.  این گروه ها که خود را منادیان آزادی و دموکراسی و حقوق بشر می‌ دانند،  ما پادشاهی خواهان و ملی گرایان را، که خودمان را وارثان مشروطه و دستاوردهای پهلویسم می دانیم و برای پیروزی یک انقلاب ملی جهت تامین آزادی، امنیت و رفاه همه ایرانیان تلاش می کنیم، فاشیست و شبه فاشیست خطاب می‌کنند.

 ما هرگز نمی توانیم آن گروه هایی را که می خواهند با اهداف نژادی، قومی و مذهبی به تخریب و تکه پاره کردن خانه مان ایران مشغول باشند را بپذیریم و با آنها مبارزه نکنیم اما همانطور که والاحضرت یاسمین پهلوی هم تاکید فرمودند این بدین معنا نیست که ما هم مانند خمینی و خامنه ای بخواهیم آنها را قلع و قمع کنیم. اتحاد و ائتلاف با یک مشت مزدور و نوکر روسیه و انگلیس که منجر به تشکیل احزاب و گروه های تجزیه طلب در ایران شد،هیچ معنا و مفهومی ندارد و نیازی به آن هم نداریم زیرا هر که بامش بیش، برفش بیشتر. ما ملی گرایان و میهن پرستان از اکثریت برخورداریم و توانایی شکست آنها را در هر پروسه دموکراسی و انتخابات داریم، به شرطی که دوران گذار و تشکیل دولت موقت توسط شاه مشروطه ایران، رضاشاه دوم مدیریت شود و باندهای مافیایی مرتجعان سرخ و سیاه توانایی استفاده از پول های کثیف و دزدیده شده از مردم را نداشته باشند.
این گروه ها و احزاب قومی که خودشان را بر اساس تعلقات طایفه ای و نژادی سازمان داده اند، فقط درصدد آن هستند که با پنهان شدن پشت نقاب فدرالیسم و فریب مردم و جوامع دموکراتیک، با تجزیه کردن استان‌های مرزی کشور، بر مردم و خاک آن نواحی مسلط شوند؛ درست  همان اتفاقی که سالهاست در اقلیم کردستان عراق افتاده و طالبانی بر سلیمانیه و بارزانی بر اربیل چنگ زده اند و سال ۲۰۱۵ هم بسوی برگزاری رفراندوم جدایی کامل از کشور عراق رفتند اما شکست خوردند.
آنها مارا فاشیست و شبه فاشیست خطاب می‌کنند ،اما ما ملی گرایان و شهروندان میهن پرست ایران خواهان حفظ سرزمین خود و حفظ تمامیت ارضی از گزند بیگانگانی چون روس ها و وابستگان آنها هستیم و نخواهیم گذاشت تا کشور را بسوی خونریزی و جنگ داخلی سوق دهند و ایران را به ایرانستان بدل سازند.

رضا شاه دوم

Related Articles

آیا روسیه بانی و باعث فلاکت ایرانیان و نزول به قعر جدول رفاه کشورهای دنیا است؟

گفته می‌شود شاخص فلاکت در ۲۰ استان ایران از میانگین کشوری فراتر...